PZU i Pekao SA zapraszają gości forum w Davos do Domu Polskiego

2020-01-20, 16:50

PZU i Pekao SA zapraszają gości forum w Davos do Domu Polskiego
Dom Polski w Davos.Foto: pzu.pl/materiały prasowe

Polska jako lider regionu pod względem wzrostu gospodarczego stara się, jak najlepiej zaprezentować podczas Światowego Forum Ekonomicznego, którego kolejna edycja rusza 21 stycznia w Davos. W tym także dniu otworzy swe podwoje Dom Polski (Polish House) - wspólna inicjatywa PZU i Banku Pekao.

Posłuchaj

Gość Programu 1 Polskiego Radia - prezes PZU Paweł Surówka - mówi m.in. o forum ekonomicznym w Davos. (Błażej Prośniewski)
+
Dodaj do playlisty

W Domu Polskim odbywać się będą prezentacje, konferencje oraz debaty dotyczące globalnej i polskiej gospodarki z udziałem szerokiego grona ekspertów, jak również przedstawicieli polityki oraz biznesu.

- Posiadając jeden z największych potencjałów wzrostu w całej Europie, Polska i kraje zwane już popularnie Trójmorzem zasługują na to, aby zwrócić uwagę światowych inwestorów. Łączą one w sobie typowy dla regionów wschodzących wzrost ze stabilnością i transparentnością Unii Europejskiej, co chcemy pokazać właśnie w Davos - mówi prezes PZU Paweł Surówka.

- Jako największa grupa finansowa w Europie Środkowo-Wschodniej i lider w sektorze ubezpieczeń, bankowości i opieki zdrowotnej, już kolejny raz podejmujemy się organizacji Domu Polskiego, a naszą aktywność będziemy promować pod hasłem #GrowingEurope - dodaje szef PZU.

Dom Polski będzie przede wszystkim miejscem promocji gospodarki Polski oraz regionu Trójmorza i przestrzenią do prezentacji przedsiębiorczości i innowacyjności polskich firm.

Dzięki licznym debatom, konferencjom i spotkaniom z polskimi czempionami, globalni decydenci będą mieć wyjątkową okazję na kompleksowe zapoznanie się z możliwościami drzemiącymi w firmach z naszego kraju i regionu.

>>>[CZYTAJ WIĘCEJ] Rusza Davos 2020. Wróblewski: nie spodziewam się zawierania wielkich umów

Dom Polski ma ułatwić kontakty wszystkim tym, którzy chcą się jak najlepiej zaprezentować i przyciągnąć inwestorów, poznać partnerów handlowych czy nawiązać cenne relacje biznesowe, które mogą w przyszłości zaprocentować.

Zdaniem Marka Lusztyna, prezesa Banku Pekao - "współczesna Polska z całym jej dynamizmem i optymizmem nie przypomina już tej sprzed 30 lat".

- Cieszy nas, że dzięki stałej obecności na Forum Ekonomicznym w Davos świat biznesu widzi w nas pełnoprawnego i wiarygodnego partnera w dziedzinie innowacji i inwestycji w regionie Trójmorza. Bez wątpienia jubileuszowa 50. edycja Davos będzie świetną okazją, aby zainteresować globalnych graczy ulokowaniem swoich środków w Polsce - dodaje szef Banku.


Powiązany Artykuł

PZU1200.jpg
Surówka: Trójmorze słabo znane wśród globalnych inwestorów. PZU chce to zmienić

PZU poinformowało, że graficznym motywem przewodnim obecnym w logotypie Domu Polskiego, w jego wnętrzu oraz w materiałach promocyjnych jest wzór wykorzystywany w zdobnictwie góralskim.

Goście odwiedzający polską strefę na Forum będą mogli również spróbować tradycyjnych potraw z południa Polski. 

Jak poinformowano - "odwiedzający będą mogli również zapoznać się z sylwetkami znanych Polaków (m.in. naukowców, artystów oraz sportowców), a przy specjalnym interaktywnym lustrze wziąć udział w krótkim quizie. Odpowiadając na pytania, dowiedzą się, jakim typem podróżnika są oraz jakie miasto odwiedzić w naszym kraju. Będą mogli zapoznać się z krótkim opisem miasta oraz zobaczyć jego najciekawsze ujęcia".

PZU S.A., PolskieRadio 24, akg


Polecane

Wróć do strony głównej