X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Poczta Polska staje do konkurencji o paczkomaty

Ostatnia aktualizacja: 09.05.2019 13:03
W czerwcu w kilku miastach pojawią się automaty Poczty Polskiej do odbioru przesyłek - m.in. w placówkach Poczty oraz dyskontach. Narodowy operator szacuje, że w ciągu 4 lat podwoi przychody z rynku paczkowego. Dwoi się i troi by dogonić prywatną konkurencję np. InPostu.
Audio
  • O planach Poczty Polskiej, która chce konkurować na szybko rosnącym rynku paczkomatów - była mowa w audycji na antenie radiowej Jedynki. (Marcin Jagiełowicz)
Poczta Polska stanie do konkurencji na rynku zdobywających coraz większą popularność paczkomatów.
Poczta Polska stanie do konkurencji na rynku zdobywających coraz większą popularność paczkomatów.Foto: materiały prasowe InPost

Urządzenia do odbioru paczek mają stanąć w placówkach Poczty i dyskontach sieci Biedronka. Te pierwsze mają być czynne całą dobę.

- Będzie to dodatkowa możliwość odbioru paczki - mówiła w radiowej Jedynce Justyna Siwek z Poczty Polskiej.

Punktów odbioru - w kioskach Ruchu, stacjach Orlenu czy Żabkach - jest już 11 tysięcy. Automatów do wakacji ma stanąć kilka. Na jesieni ma ich być 200.

Plany narodowego operatora są jednak ambitniejsze, bo przychody z paczek mają urosnąć dwukrotnie w ciągu czterech lat. Stąd kolejne plany inwestycyjne.

Zamawianie przez internet i odbiór w automacie staje się standardem. Na polskim rynku są teraz pionierski InPost i konkurujący z nim - na razie nieśmiało - DHL.

- InPost ze swoimi paczkami wyszedł też za granicę - choć nie wszędzie znalazł podatny grunt - mówił Krzysztof Piskorski z Instytutu Pocztowego.

Nowe trendy zmuszają firmy do kolejnych eksperymentów. Teraz automat paczkowy to trzecia najchętniej wybierana forma odbioru.

Automaty pocztowe mają się pojawić na początku w dużych miastach - m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu czy Poznaniu.

Marcin Jagiełowicz, ak, NRG

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Poczta Polska na plusie. Większe przychody z listów, usług kurierskich i handlu

Ostatnia aktualizacja: 19.04.2018 15:11
Poczta Polska planuje w tym roku otworzyć 100 nowych placówek - poinformował w prezes spółki Przemysław Sypniewski. Firma odzyskała także znaczną część rynku. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kończy się epoka listów. Poczta musi stawiać na nowe usługi

Ostatnia aktualizacja: 10.01.2019 12:50
Rynek listów odchodzi do lamusa. Dziś giganci tacy jak La Post, Royal Mail czy Deutsche Post muszą stawiać na paczki i usługi kurierskie. Państwowym operatorom jest pod górkę, bo muszą obsługiwać nierentowne regiony, które pomija prywatna konkurencja
rozwiń zwiń

Czytaj także

Poczta Polska stawia na paczkomaty

Ostatnia aktualizacja: 06.04.2019 11:40
Poczta Polska zamierza do końca tego roku uruchomić około 200 automatów do odbioru paczek - poinformował prezes Poczty Polskiej Przemysław Sypniewski.
rozwiń zwiń