X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Moda, sport i biznes. Kontrakt piłkarskiego klubu z wielkim paryskim domem mody

Ostatnia aktualizacja: 06.09.2021 14:12
To kolejny dowód na to, że sport i moda idą w jednej biznesowej parze. Jak informuje agencja Reutera, francuski klub piłkarski Paris Saint-Germain (PSG) podpisał dwuletnią umowę z domem mody Christian Dior.
Neymar, Kylian Mbappe i Lionel Messi
Neymar, Kylian Mbappe i Lionel Messi Foto: PAP/EPA/YOAN VALAT

A to oznacza, że od tego sezonu Dior ubierze drużynę Rouge & Bleu.

PSG podpisuje dwuletnią umowę z domem mody Dior

Klub piłkarski  Paris Saint-Germain poinformował w poniedziałek, że podpisał dwuletnią umowę partnerską z domem mody Christian Dior, która zapewni oficjalną garderobę zawodnikom paryskiego klubu i ubierze jego drużynę.

Jak podkreśla agencja, Dior po raz pierwszy nawiązał współpracę z klubem sportowym

Jak czytamy, Kim Jones, dyrektor artystyczny kolekcji męskich Dior, zaprojektowała serię nowych kreacji na kolejne dwa sezony.

Dior zaprojektował kolekcję ubrań dla zawodników Paris Saint-Germain

"Kolekcja ubrań łączy w sobie swobodne i formalne nastroje, łącząc czarne i granatowe odcienie - zaprojektowanych specjalnie dla zespołu Paris Saint-Germain", czytamy w oświadczeniu.

"Na codzienny styl" - czytamy - "składają się w szczególności kurtka Harrington, dzianinowy sweter i koszulka polo, wszystkie wykończone haftowaną naszywką "Paris Saint-Germain" i inicjałami "CD Icon", oraz derby Dior Explorer  z czarnej skóry, z motywem Dior Oblique".

Strój łączy kaszmirowy płaszcz, marynarka, koszula i spodnie oraz para czarnych skórzanych półbutów Dior Timeless.

Garderoba jest wzbogacona innymi detalami, odzwierciedlającymi savoir-faire (styl) Diora.

"Symbole wyrafinowania, emblematyczna torebka podsiodłowa z czarnej ziarnistej skóry cielęcej, żakardowy krawat ozdobiony pasującym logo Paris Saint-Germain, kaszmirowy szalik oraz dwustronny czarno-granatowy pasek dopełniają całości" - czytamy.

Dior i sport - nic nowego

Dior nie po raz pierwszy wykorzystuje sport dla swoich celów. W zeszłym roku przygotował ekskluzywną kolekcję butów Michaela Jordana legendarnego gracza koszykówki NBA.

Francuski dom mody w ten sposób uczcił 35. rocznicę produkcji pierwszych butów marki Air Jordan. Powstało tylko 13 tysięcy par, a ich cena ma wahać się od 1700 do 1900 euro. Chętnych na zakup było aż pięć milionów.

Reuters, PSG, jk

Czytaj także

Biznes modowy ma dość koronawirusa. Stawia na "wibrujące róże" i "niedbałe kardigany"

Ostatnia aktualizacja: 01.04.2021 16:06
Wart dziesiątki miliardów dolarów biznes modowy też ma dosyć koronawirusa. Jak pisze agencja Reuter, jego przedstawiciele - projektanci i handlowcy zauważyli, że po roku chodzenia w pastelowych ubraniach wypoczynkowych, kupujący ubrania wybierają style z kwiatowymi nadrukami, hasłami dobrego samopoczucia i biżuterią, symbolizującymi nadzieję i powracający optymizm.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polski biznes w coraz większym stopniu korzysta z internetu. Znamy nowe dane

Ostatnia aktualizacja: 27.04.2021 11:28
Już ponad połowa przedsiębiorców w Polsce zakłada firmy korzystając z sieci, tą drogą załatwia też coraz więcej spraw urzędowych.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Ekspert: pandemia przewartościowała biznes i podejście do podatków

Ostatnia aktualizacja: 21.05.2021 18:26
Jak Polski Ład wpłynie na rozwój oraz funkcjonowanie polskiej gospodarki, mówił w audycji Express Gospodarczy Polskiego Radia Piotr Soroczyński, Główny Ekonomista Krajowej Izby Gospodarczej.
rozwiń zwiń