X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Firmy rodzinne: nowe wyzwanie dla młodego pokolenia

Ostatnia aktualizacja: 29.10.2018 20:17
Z czym muszą się mierzyć rodzinne biznesy w XXI wieku? Przede wszystkim z tym, jak zachować swoje tradycje i własną tożsamość, ale jednocześnie jak iść z duchem czasu. To jest największe wyzwanie, które stoi przed firmami rodzinnymi. Tak przynajmniej wynika z raportu Deloitte dotyczącego nowego pokolenia firm rodzinnych. O szczegółach Aleksandra Tycner w radiowej Jedynce.  
Audio
  • Jakie wyzwania niesie za sobą XXI wiek dla firm rodzinnych - o szczegółach w radiowej Jedynce Aleksandra Tycner/ Naczelna Redakcja Gospodarcza
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne Foto: Shutterstock

Badania przeprowadzono wśród 575 firm rodzinnych w 52 krajach w tym także w Polsce. Ankietowani byli liderzy nowego pokolenia, czyli osoby, które kierują firma maksymalnie od 3 lat lub w ciągu najbliższych 3 lat obejmą kierownicze stanowisko.

- Z naszego raportu wynika, że przede wszystkim młode pokolenie jest świadome dynamiki zmian natomiast ma bardzo duże zadanie przed sobą czyli przekonanie starszego pokolenia czyli właścicieli firm i oni już takiej świadomości idących zmian, cyfryzacji biznesu nie mają - Adam Chróścielewski, partner w firmie Deloitte.

To kwestia pewnej bezwładności struktur firm rodzinnych - uważa Tomasz Budziak wiceprezes stowarzyszenia inicjatywa Firm Rodzinnych. 

Innym problemem jest brak sukcesorów, którym można przekazać firmy rodzinne. Problem sukcesji jest powszechny i tak na prawdę nie wiemy jaką będzie miał skalę. 

Naczelna Redakcja Gospodarcza, Aleksandra Tycner, kw 


Zobacz więcej na temat: firma
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Polskie firmy idą w świat. Potrzebują wsparcia

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2018 11:40
Ponad cztery tysiące polskich firm weźmie udział w PAIH EXPO - Pierwszym Forum Wsparcia Polskiego Biznesu za Granicą. Wydarzenie na PGE Narodowym zorganizowała Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
rozwiń zwiń