X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Kultura

Czechow Glińskiej

Ostatnia aktualizacja: 21.12.2009 09:53
Zapowiada się niezła gratka dla teatromanów. Po ponad 8 latach Agnieszka Glińska powraca do spektaklu, który wystawiała w Akademii Teatralnej jako dyplom studentów IV roku Wydziału Aktorskiego.

Samej reżyserki nie trzeba przedstawiać, doskonale znane są jej spektakle „Trzy siostry”, "Kaleka z Inishmaan" Martina McDonagha czy „Norymberga”. Tym razem ponownie czas na Czechowa i jego dramat „Sztuka bez tytułu”.

Jak uważa Agnieszka Glińska: "Popełniona przez niespełna dwudziestolatka, 'Sztuka bez tytułu' jest zapisem obrazu świata, mikrokosmosem, w którym jak pod szkłem powiększającym możemy zobaczyć ludzi z całą ich bezradnością wobec życia i determinacją, by nadać mu jakikolwiek sens". „Czechow odsłania naszą ludzką pokrętność, małość, słabość, nasze bezradne poczynania i jednocześnie patrzy tak wyrozumiale i tak głęboko — aż do istoty człowieczeństwa" dodaje reżyserka.

„Sztuka bez tytułu” opowiada historię młodego nauczyciela, który buntuje się przeciw światu, przyjmuje rolę donżuana, wplątuje się w kolejne romanse. To kolejny spektakl w którym reżyserka pokazując banalne sytuacje pokazuje coś więcej, stawia pytania.

Spektakle premierowe odbędą się 19 i 20 grudnia 2009 w Teatrze Współczesnym w Warszawie. Spektakl potrwa 3 godziny 50 minut. Występują m.in.: Borys Szyc, Monika Krzywkowska, Krzysztof Kowalewski, Leon Charewicz, Damian Damięcki, Piotr Garlicki, Janusz Michałowski, Andrzej Zieliński.

www.narodoweczytanie.polskieradio.pl
Cichociemni

Czytaj także

Wyśpiewać Moulin Noir - WYGRAJ BILET

Ostatnia aktualizacja: 18.12.2008 10:22
Przed kilkoma laty Marcin Przybylski jako aktor stawał na scenie warszawskiego Teatru Współczesnego. Po pięciu latach powraca i zajmuje miejsce po drugiej stronie, jako autor scenariusza i reżyser spektaklu „Moulin Noir”.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Współczesny z archiwum

Ostatnia aktualizacja: 02.11.2009 11:53
W Teatrze Współczesnym w Warszawie odbędzie się dziś inauguracja cyklu "Z Archiwum 'W'". W programie wieczoru znajdą się fragmenty dokumentalnych rejestracji dźwiękowych przedstawień tej sceny.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Być jak najbliżej Czechowa- WYGRAJ BILET

Ostatnia aktualizacja: 15.01.2009 12:46
Teksty Antona Czechowa doczekały się w Polsce już wielu przekładów na język teatralny. Kilkakrotnie wystawiane były „Trzy siostry”, „Iwanow” czy „Niedźwiedź”. Najbliższą premierę przygotowaną w Teatrze Polskim można uznać za nietypową, gdyż jej realizacji podjął się Wieniamin Filsztyński, który „Wujaszkiem Wanią” zajmuje się od dwudziestu pięciu lat. Uważany jest też za jednego z największych specjalistów od tzw. „metody Stanisławskiego”.
rozwiń zwiń