X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

700 mln zł w specjalnym funduszu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

Ostatnia aktualizacja: 19.07.2020 19:08
- Nasz fundusz nakierowany jest na firmy z polskim pierwiastkiem, które są już po fazie powstawania, po fazie startupu. Te, których projekty pozostały na rynku, okrzepły i potrzebują środków na rozwój, fundusz NCBiR będzie wspomagał - powiedział Krzysztof Szubert, były wiceminister cyfryzacji, członek Rady Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju stworzyło specjalny fundusz inwestycyjny, którego celem jest pozyskiwanie środków finansowych na badania naukowe i nowe technologie.

- To pierwszy fundusz publiczny Venture Capital, który ma inwestować w ciekawe rozwiązania, gdzie dużym komponentem są właśnie badania i rozwój. Nakierowane to jest na firmy z polskim pierwiastkiem, które są już po fazie powstawania, po fazie startupu. Te, których projekty pozostały na rynku, okrzepły i potrzebują środków na rozwój, fundusz NCBiR będzie wspomagał - wyjaśnił Krzysztof Szubert.

shutterstock_fabryka-1200.jpg
Coraz więcej firm chce zatrudniać pracowników, coraz mniej planuje zwolnienia
Posłuchaj
23:50 [PR24]PR24 (mp3) 19 lipiec 2020 18_33_28.mp3 Krzysztof Szubert o nowym funduszu inwestycyjnym Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ("Temat dnia/Gość PR24")

100 mln zł rocznie

Na lata 2020-2026 fundusz będzie dysponował kwotą 700 mln zł. - To kwota będąca połową inwestycji, które będzie przeprowadzał fundusz, gdyż do współpracy uruchamiamy tzw. nabory funduszy partnerskich. Będziemy zbierali różne fundusze z rynku polskiego i będziemy z nimi tworzyć zespół, w którym po połowie będziemy inwestowali we wspomniane spółki z potencjałem na rozwój i wyjście poza nasz kraj - dodał rozmówca Krzysztofa Grzybowskiego.

***

Audycja: "Temat dnia/Gość PR24"
Prowadzący: Krzysztof Grzybowski
Gość: Krzysztof Szubert, były wiceminister cyfryzacji, członek Rady Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
Data emisji: 19.07.2020
Godzina emisji: 18.33

Polskie Radio 24/db

Czytaj także

Netflix osiąga rekordowe wyniki i... rozczarowuje inwestorów

Ostatnia aktualizacja: 17.07.2020 10:35
Netflix poinformował, że w III kwartale oczekuje przyrostu liczby płatnych subskrybentów o 2,5 mln wobec oczekiwanych przez analityków 5,27 mln. Notowania akcji firmy spadają. UBS Financial Services obniżył rekomendację dla spółki, uzasadniając to obawą o to, że firma jest przewartościowana – obecna cena akcji uwzględnia już wzrost wyników Netflixa związany z pandemią.
rozwiń zwiń

Czytaj także

COVID-19 zmienia też handel on-line. Zobacz jak można go ulepszyć, by sprzedawać więcej

Ostatnia aktualizacja: 18.07.2020 12:56
Sprzedaż online jest dla wielu firm fundamentem umożliwiającym kontynuowanie działalności, szczególnie w dobie koronawirusa. Z tego powodu zdecydowana większość firm powinna analizować sprzedaży on-line i zastanawiać się, jak ją zoptymalizować. Oto kilka porad jak to zrobić.
rozwiń zwiń