X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Olga Doleśniak-Harczuk: rynek mediów w Niemczech jest zamknięty

Ostatnia aktualizacja: 12.09.2019 14:45
- Państwo niemieckie nie pozwala na to, aby media znalazły się w rękach niepowołanych. Nie oznacza to jednak, że nie ma tam ambicji do ekspansji na innych rynkach – mówiła w Polskim Radiu 24 Olga Doleśniak-Harczuk, ekspert Instytutu Staszica.
Audio
  • 12.09.19 Olga Doleśniak-Harczuk: w Polsce media, zwłaszcza lokalne, weszły w ręce obcego kapitału
Bundestag, Berlin
Bundestag, BerlinFoto: pixabay / CC0
Krzysztof Czabański 1200.jpg
Krzysztof Czabański: opozycja chciałaby totalnej władzy w mediach

Amerykańska firma KKR stała się największym udziałowcem niemieckiej grupy medialnej Axel Springer, płacąc 2,9 miliarda euro za 43,54 procent akcji koncernu. Po transakcji Axel Springer ma zostać wycofany z giełdy. - Sprzedaż akcji Axel Springer jest oceniana na rynku niemieckim jako historyczne wydarzenie. Przejęcie w ocenie niemieckich komentatorów jest tymczasowe, dokona się pewnego rodzaju restrukturyzacja i zwrot w kierunku treści internetowych, postawienie na treści płatne – mówiła publicystka.

- Rynek mediów niemieckich jest interesujący pod względem inwestycji zagranicznych, które były tam zawsze sekowane. Teoretycznie otwarty, jest tak naprawdę zamknięty – przypominała Olga Doleśniak-Harczuk, zaznaczając jednocześnie, że media niemieckie chętnie inwestują w innych krajach. - Obserwujemy to od wielu lat, nie tylko w Polsce, ale również na Bałkanach, gdzie projekt głębszego wejścia w rynek medialny częściowo się powiódł. W Polsce niestety media, zwłaszcza lokalne, weszły w ręce obcego kapitału – podkreślała.

W audycji pruszono również wynik ostatnich wyborów do parlamentu krajowego w Saksonii, w których wygrała CDU, zdobywając ponad 31 proc. głosów. W Brandenburgii nadal najsilniejszą partią będzie SPD, na którą zagłosowało 26 proc. wyborców. Drugie miejsce w obu landach przypadnie według narodowo-konserwatywnej Alternatywie dla Niemiec (AfD) – To bardzo duży spadek w stosunku 2014 r, zwłaszcza, biorąc pod uwagę sukces AfD. Okazało się, ze jest to siła z która nie będzie łatwo wygrać – stwierdziła publicystka.

Rozmawiał Antoni Trzmiel.

Więcej w zapisie audycji. 

PR24/ka

____________________ 

Data emisji: 14.09.2019

Godzina emisji: 14:06

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Tomasz Wróblewski: Polska hubem polityki USA

Ostatnia aktualizacja: 03.09.2019 11:45
- Na pewno USA nie myślą o Polsce jako przede wszystkim o partnerze gospodarczym. Jesteśmy za mali, za daleko, to nie jest ta skala.  Mogą myśleć o nas jako o dość istotnym hubie swojej polityki zagranicznej - mówił na antenie Polskiego Radia 24 Tomasz Wróblewski, gość Forum Ekonomicznego Krynica 2019. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Joanna Lichocka: Polska jest tygrysem Europy pod względem gospodarczym

Ostatnia aktualizacja: 09.09.2019 15:12
- Żadne wskaźniki nie wskazują, aby w ciągu najbliższych kilku lat czekało nas załamanie gospodarcze. Ratingi pokazują, że Polska jest tygrysem Europy pod względem gospodarczym i ten wzrost jest jednym z najwyższych w UE - powiedziała w Polskim Radiu 24 Joanna Lichocka z Prawa i Sprawiedliwości. 
rozwiń zwiń