X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Nowe Technologie

Szukajcie, a znajdziecie - choć nie zawsze

Ostatnia aktualizacja: 25.03.2021 19:06
Ponad 2/3 wyszukiwań w popularnej internetowej przeglądarce nie spełnia oczekiwań internautów, bo ci ostatecznie nie decydują się na magiczne „kliknięcie” i otwarcie wyników wyszukiwania. 
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/PK Studio

Jak pokazują dane zebrane przez platformę SimilarWeb, większość z nas z wyszukiwarki Google odchodzi z niczym. Po przeprowadzonej analizie wyników okazało się, że prawie 65% zapytań wprowadzonych w Google nie kończy się kliknięciem w jakikolwiek link. A to oznacza, że tylko nieco ponad 33,5% kończy się sukcesem, czyli otwarciem danej strony. Co ciekawe, zaledwie 1,5% z nas wchodzie w płatne linki sponsorowane.

Internauci zauważają, że jakość wyszukiwań pogorszyła się w ciągu ostatniej dekady i że zwyczajnie wyniki, które podsuwa Google, nie spełniają oczekiwań użytkowników. Jest też drugi powód, dla którego nie klikamy w linki, które wyszukuje przeglądarka. Informacje, które są nam niezbędne, często nie wymagają nawet otwarcia strony, bo są umieszczone w kilku pierwszych zdaniach widocznych z poziomu wyszukiwarki.

mk