X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Nowe Technologie

Sony prezentuje poradnik "Biegnij po formę"

Ostatnia aktualizacja: 10.04.2013 12:10
Sony we współpracy z trenerem biegania Jackiem Gardenerem przygotowało wideo-poradnik dla osób, które chcą zadbać o kondycję na wiosnę.
Sony prezentuje poradnik Biegnij po formę
Foto: Glow Images/East News

 

Badania pokazują, że Europejczycy chcą poświęcać coraz więcej czasu na ćwiczenia fizyczne. Nadchodzące tygodnie to niewątpliwie moment, w którym wiele osób zdecyduje się zadbać o swoją formę po wyjątkowo długim w tym roku zimowym letargu. Duża część z nich wybierze bieganie jako jedną z najpopularniejszych, a zarazem najbardziej poprawiających kondycję form aktywności fizycznej.

Sony przygotowało dla tych osób serię wideo-poradników „Biegnij po formę”, prezentujących podstawowe elementy treningu biegacza. Ekspertem prowadzącym cykl jest Jacek Gardener – maratończyk, były trener kadry juniorów w Pięcioboju Nowoczesnym, a obecnie trener amatorów. Każda z 5 części poradnika poświęcona jest innemu elementowi treningu. Pełen materiał prezentuje wiedzę, która jest niezbędna by odpowiednio przygotować się do startu w biegu długodystansowym.

Przyszli biegacze będą mogli dowiedzieć się np. jak powinna wyglądać dieta maratończyka, jak przeprowadzić optymalną rozgrzewkę, co wpływa na technikę biegu, a także jak urozmaicić trening poprzez ćwiczenia na basenie. W poradniku pokazane zostanie również, jaki wpływ na biegacza mają dodatkowe czynniki, jak np. muzyka słuchana podczas treningu – dzisiaj bardzo wiele osób ćwiczy ze słuchawkami na uszach. W kolejnych odcinkach zaprezentowany zostanie  nowy, wodoszczelny odtwarzacz Sony Walkman NWZ-W273, zaprojektowany specjalnie z myślą o osobach aktywnych.

„Coraz więcej Polaków biega dla przyjemności i zdrowia, co widać po liczbie osób startujących w biegach długodystansowych. Jednak wiele osób trenuje w sposób niezorganizowany. Aby treningi biegowe przynosiły rezultaty, muszą być realizowane według odpowiedniego programu, z zachowaniem właściwej diety. Jestem przekonany, że nasz wideo-poradnik okaże się pomocny dla wielu amatorów biegania i przyszłych maratończyków” – powiedział Jacek Gardener, ekspert z wideo-poradnika Sony. 

Najważniejsze informacje, których dowiadujemy się w pierwszym odcinku:

  • Elementy codziennej diety, o których powinien pamiętać biegacz to pokarmy bogate w tłuszcze, takie jak ryby, oleje naturalne, orzechy czy nasiona. Dzięki nim organizm będzie w stanie zapewnić odpowiednią energię podczas wysiłku.
  • W ciągu ostatnich dni przed biegiem długodystansowym zaleca się spożywanie produktów z wysoką zawartością węglowodanów, np. ryż, kasze i makarony.
  • Dzień przed startem sportowiec powinien szczególnie zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu pijąc duże ilości wody.
  • W dniu biegu najlepiej spożywać potrawy lekkostrawne, takie jak gotowany biały ryż, chude mięso, warzywa.
  • Uczestnik maratonu spala podczas biegu przeciętnie ok. 3000 kcal.

Cykl został przygotowany z okazji wprowadzenia na rynek nowego, wodoszczelnego odtwarzacza Sony Walkman NWZ-W273, który dzięki swojemu ergonomicznemu kształtowi oraz braku okablowania stanowi idealny produkt dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Odtwarzacz charakteryzuje się odpornością na wodę i pot, dzięki czemu można z niego korzystać przy pływaniu, intensywnym wysiłku i w deszczu.



autor: Informacja prasowa

Zobacz więcej na temat: bieganie sony SPORT Walkman

Czytaj także

Jak zacząć biegać?

Ostatnia aktualizacja: 05.04.2013 07:00
Poradnik początkującego biegacza.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Sportowa dieta

Ostatnia aktualizacja: 07.04.2013 08:50
Power awokado dla sportowców - przepis autorstwa Doty Szymborskiej.
rozwiń zwiń