X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Nowe Technologie

Przedłużona gwarancja niezawodności dla MŚP

Ostatnia aktualizacja: 16.11.2013 13:07
Firma Acer ogłosiła poszerzenie programu „Gwarancja niezawodności Acer” skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw, obejmującego ofertę notebooków.
Przedłużona gwarancja niezawodności dla MŚP
Foto: materiały prasowe
Każdy Klient, który zakupi biorący udział w programie notebook Acer TravelMate od 1 listopada do 30 czerwca 2014, uprawniony będzie do otrzymania zwrotu w wysokości 50% ceny zakupu, jeśli produkt ulegnie awarii wymagającej naprawy gwarancyjnej w ciągu pierwszego roku.
Nowy program oferuje
  • Gwarancja niezawodności: Jeśli biorący udział w programie notebook Acer TravelMate ulegnie awarii w pierwszym roku użytkowania i podlega naprawie gwarancyjnej, firma Acer zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy i zwrotu 50% ceny zakupu. Program objąć może maksymalnie 50 komputerów jednego użytkownika / jednej firmy.
  • Okres promocyjny: Produkty biorące udział w programie zakupione w dniach od 1 listopada 2013 do 30 czerwca 2014.
  • Rejestracja: Klient musi zarejestrować się w ciągu 30 dni od zakupu.
  • Produkty biorące udział w programie: seria TravelMate P2, w tym nowy P255, serie TravelMate X313, TravelMate P4, w tym nowy P455, oraz seria TravelMate P6, w tym nowy P645.
„Celem firmy Acer w sektorze handlowym jest ciągła innowacja i tworzenie niezawodnych produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw, nie zapominając jednocześnie o użytkownikach w dużych firmach” – oświadczył Jakob Olsen, wiceprezes oddziału handlowego Acer Europe. „Acer produkuje wysokiej jakości produkty, dlatego w rzadkich przypadkach awarii w pierwszym roku użytkowania możemy pozwolić sobie na wymianę lub naprawę urządzenia i zwrot 50% ceny zakupu w ramach „Gwarancji niezawodności Acer”. „Gwarancja niezawodności Acer” stanowi część nieprzerwanej inwestycji strategicznej firmy w sektor biznesowy. Naszą misją jest ustanowienie branżowego standardu jakości i niezawodności. Program wystartował w sierpniu i został właśnie przedłużony do czerwca 2014, obejmując przy tym kolejną gamę produktów i umożliwiając wygodniejszą procedurę rejestracji” – dodał Jakob Olsen.
Szczegóły na temat regulaminu i warunków każdego z elementów programu znaleźć można na oficjalnej stronie internetowej:  https://acerpromise.com/pl/pl/reliability.
  • „Gwarancja niezawodności Acer” dostępna będzie w Wielkiej Brytanii, Portugalii, Hiszpanii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Danii, we Francji, we Włoszech, w Czechach, Polsce i Afryce Południowej.



autor: Informacja prasowa

Zobacz więcej na temat: acer firma notebooki

Czytaj także

Acer walczy ze stereotypami

Ostatnia aktualizacja: 15.10.2012 00:00
Nie jest tajemnicą, że na rynku pokutował stereotyp o problematycznym serwisie firmy Acer. Sprawdziliśmy jak wygląda to w praktyce - 93% wszystkich napraw, które trafiają do centrum serwisowego Acer jest realizowane w ciągu zaledwie pięciu dni roboczych, a 63% w czasie poniżej 48 godzin!
rozwiń zwiń