Humaniści coraz bardziej potrzebni w branży IT

Ostatnia aktualizacja: 28.10.2020 09:51
- Dziś wbranży IT potrzebni są ludzie kreatywni, głównie jako producenci treści - mówił Paweł Kapłan, organizator webinaru "Humanista w branży IT i marketingu". - Często to właśnie oni, a nie sami informatycy, są sercem całego biznesu.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/fizkes

konferenccja online shutterstock 1200x660.jpg
Praca w czasie pandemii. "Dobry czas dla freelancerów"

Jak tłumaczył gość Czwórki, humaniści świetnie odnajdują się w informatycznym świecie kodów i cyfr. - Stanowisk, które mogą objąć, jest całkiem sporo. Bardzo uniwersalna praca to copywriter. Ludzie ci mają ogromne możliwości rozwoju. Wszystko oczywiście zależy od tego, ile potrafią i jak podchodzą do swojej  pracy, ale są bardzo pożądani na rynku - tłumaczył gość Czwórki. - Inny przykład to brand manager, czyli człowiek opiekujący się wizerunkiem całej firmy czy organizacji, dla której pracuje. 

Posłuchaj
05:04 _PR4_AAC 2020_10_28-08-25-20.mp3 Paweł Kapłan zaprasza na webinar "Humanista w branży IT i marketingu" (Pierwsze słyszę/Czwórka) 

straming online internet oglądanie praca 1200.jpg
Jaki będzie postcovidowy rynek pracy?

Dlatego, jak podkreślał Paweł Kapłan, o swoją przyszłość warto zadbać już na studiach, a nawet wcześniej. - Jeśli stworzymy sobie rozbudowane portfolio, będzie nam ono potem bardzo potrzebne i może ułatwić start - mówił ekspert.

Czytaj także:

Dlatego zorganizowano webinar "Humanista w branży it i marketingu". Projekt wystartuje w sieci już w czwartek, 29 października. - Będziemy skupiali się głównie na tym, jak wejść w branżę IT, w copywriting, i jak poradzić sobie będąc humanistą - mówił gość Czwórki. - Pierwotnie akcję adresowaliśmy do studentów Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, ale teraz każdy, kto jest zainteresowany tym tematem może do nas dołączyć.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Gość: Paweł Kapłan (Firstplace.pl, organizator webinaru "Humanista w branży IT i marketingu")

Data emisji: 28.10.2020

Godzina emisji: 8.15

kd