X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Idziemy na siłownię! "Trener pomoże osiągnąć nasze cele skuteczniej"

Ostatnia aktualizacja: 19.01.2019 17:20
- Proces przemiany naszego ciała powinien być dobrze zaplanowany. Trzeba wiedzieć, że będzie to oznaczało zmiany w naszym życiu. Musimy znaleźć czas, by na siłowni pojawić się dwa- trzy razy w tygoniu - mówił trener Michał Bukraba.
Audio
  • Od czego zacząć trening na siłowni? (Sobotologia/Czwórka)
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: totojang1977/Shutterstock.com

Zmienić należy też dietę. Eksperci udowadniają, że aby nasz wysiłek był widoczny musimy planować to, co znajdzie się na naszym talerzu. Od czego zatem zacząć przygodę z siłownią? 

- Na początek polecam kontakt z trenerem. Wbrew pozorom ćwiczenia przy użyciu sprzętu nie są tak proste, jak mogłoby się wydawać. Czasami o wynikach pracy nad sylwetką decydują detale - przekonywał. 

- Trener ułatwi nam poruszanie się po terenie siłowni, wyjaśni, jak prawidłowo korzystać ze sprzętu, ułoży plan, dzięki któremu nasze cele będziemy realizować skuteczniej. 

Na co jesteśmy narażeni decydując się na wzmożony wysiłek fizyczny bez wcześniejszego przygotowania? Jak na nasze sportowe wyniki wypływa nikotynizm? Jak wytrwać w noworocznym postanowieniu i pracować nad swoją sylwetką przez cały rok? Ile będzie nas kosztowało zrezygnowanie z abonamentu na siłowni? Zapraszamy do wysłuchania nagrania. 

***

Tytuł audycji: Sobotologia

Prowadzi: Patryk Kuniszewicz

Materiał: Weronika PuszkarAda Janiszewska

Goście: Piotr Jankowski (sekretarz Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego), Jarosław Kaźmierczak (konsultant krajowy w zakresie kardiologii), Michał Bukraba (trener z CityFit), Łukasz Sałasiński (manager obsługi klienta CityFit)

Data emisji: 19.01.2019

Godzina emisji: 8.40

ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Ground Force Method. Pozwala powrócić do formy

Ostatnia aktualizacja: 05.03.2017 14:00
- W treningu metodą Ground Force chodzi o to, żeby pracować nad techniką i mobilnością - mówiła w rozmowie z Piotrem Galusem trenerka Anna Krupska. Jak narodził się ten sposób ćwiczenia? 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Coach przekonuje: kluczem do znalezienia motywacji jest... zrozumienie siebie

Ostatnia aktualizacja: 23.01.2018 13:43
Po raz kolejny nie udało się wytrwać w decyzji, by regularnie biegać? Próba wprowadzenia zdrowszej diety znowu spełzła na niczym? To znak, że mamy problem z realizacją swoich planów. Pomóc nam może trening samokontroli.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Siłownie całodobowe. Kto ćwiczy w środku nocy?

Ostatnia aktualizacja: 23.01.2018 13:31
- To najczęściej ludzie, którzy mają dwuzmianowy system pracy, albo taksówkarze, którzy wpadają na siłownię między kursami. To także obcokrajowcy, których zegar biologiczny jeszcze się nie przestawił na polski czas - mówili Hubert Beżkowski i Kuba Łysiak.
rozwiń zwiń